12 Temmuz 2016 Salı

HAKKIMDA

HAKKIMDA

HAKKIMDA
Mustafa Kara
12 Temmuz 2016 Salı
    Ben , MUSTAFA Kara

   Hatay Kırıkhan'da doğdum. BlogcunBurda blogunun tek yazarı ve yöneticisiyim.(admin)
31 Mart 2002'de dünyaya geldim.

   Eğitim öğretim hayatıma 2009 yılında Hatay kırıkhan Yunus Emre Ortaokulnda başladım .Ve ortaokulumu 2017 18 Haziran'da başarılı bir şekilde bitirdim. Şu an da ise Hatay Kırıkhan Naim Atakaş Anadolu lisesinde eğitim hayatıma devam etmekteyim.
  Beni yazmaya iten nedir sorarsanız size vereceğim iki cevap vardır . Bunlar; ilki insanlara fayda sağlayacak bir şey yapıyor olmamdır. diğeri ise internet,bilgisayar ve teknoloji bu üç şey benim hayatım boyunca her şeyim olmuştur. Hiç bir zaman bu konular ile araştırma yapmaktan sıkılmamışımdır. Ve her zaman bu konularda okumuşumdur. ama okuduğum gibi yazmaktan da geri kalmamışımdır. eğer bugün uçsuz bucaksız internet dünyasında BlogcunBurda diye bir blog varsa bu konular sayesinde olmuştur.


HAKKIMDA
4/ 5
Oleh

Hiç yorum yok: